Obsługa klienta w urzędzie

Obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Stargardzie odbywa się z zachowaniem rygorów sanitarnych. Zgodnie z wytycznymi rządu niezbędne jest zakrywanie ust i nosa. W Biurze Obsługi Klienta znajduje się środek do dezynfekcji dłoni, którego trzeba użyć po wejściu do budynku.

W tym samym czasie w jednym pomieszczeniu może przebywać maksymalnie jedna osoba na jedno stanowisko – nie wliczając osób obsługujących interesantów.

Stargardzką Kartę Mieszkańca najlepiej wyrobić w Ratuszu przy Rynku Staromiejskim. Czeka tam aż 8 stanowisk do wydawania kart. Można złożyć wniosek przez internet albo przyjść osobiście i przedstawić do wglądu wymagane dokumenty. Więcej informacji tutaj.

Działa kasa urzędu (od poniedziałku do piątku od 8:30 do 11:00 i od 12:00 do 14:30). Można skorzystać też z opłat on-line. Konto bankowe: Gmina-Miasto Stargard, PeKaO SA I O/Stargard, numer: 08 1240 3901 1111 0000 4216 5217

Obowiązuje ograniczenie dotyczące udziału gości podczas ślubów udzielanych w Urzędzie Stanu Cywilnego. W uroczystości, poza młodą parą oraz świadkami, mogą brać udział rodzice pary młodej oraz fotograf.

Wiele spraw można załatwić bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie. Dla zainteresowanych taką formą kontaktu podajemy numery telefonów:

Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 578 48 81 (sprawy z zakresu gospodarki komunalnej, przestrzennej, polityki społecznej, oświaty).

Ewidencja ludności – tel. 91 578 08 69.

Dowody osobiste – tel. 91 577 13 04 lub 91 577 07 04.

Urząd Stanu Cywilnego – tel. 91 577 07 93 lub 91 577 07 76.

Działalność Gospodarcza – tel. 91 578 48 53.

Zezwolenia na sprzedaż alkoholu, licencje na taksówki – tel. 91 578 48 09.

Poczta tradycyjna:
Urząd Miejski
ul. Czarnieckiego 17
73-110 Stargard

W przypadku formy elektronicznej korespondencję prosimy kierować przez ePUAP.

Wykaz usług możliwych do zrealizowania w ramach e-urząd jest tutaj.

Z radnymi Rady Miejskiej można się skontaktować wysyłając e-mail: brm@um.stargard.pl.