Komunikacja miejska

Aktualny rozkład jazdy autobusów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji można znaleźć tutaj. Warto również korzystać z bezpłatnej aplikacji "Jak dojadę". Można ją zainstalować w smartfonie, ale jest też dostępna na innych urządzeniach z dostępem do internetu. Wybierając się w podróż komunikacją miejską, cały czas trzeba też pamiętać o zachowaniu kilku prostych zasad bezpieczeństwa.

Pasażerowie mogą korzystać z biletomatów, które są w autobusach i Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym. Dodatkowo w ZCP działa kasa - od poniedziałku do piątku 6:00-18:00 oraz w soboty, niedziele i święta 8:00-16:00. Inna opcja zakupu biletów to aplikacja mobilna – SkyCash, Mpay, Mobilet. Punkt sprzedaży przy ul. Tańskiego jest czynny od poniedziałku do piątku 6:00-18:00, podobnie jak kasa przy ul. Moniuszki. Od 1.12. (wtorek) do odwołania nie będzie można kupić biletów bezpośrednio u kierowców autobusów.

Pasażerowie powinni pamiętać o kliku prostych zasadach, które zwiększają bezpieczeństwo podczas podróży. Nadal należy zasłaniać usta i nos. Po wejściu do autobusu warto zdezynfekować dłonie - w pojazdach montowane są bezdotykowe urządzenia z płynem odkażającym. Przywrócone zostały przystanki "na żądanie", a pasażerowie mogą korzystać z tzw. ciepłego guzika. Dodatkowo w autobusach uruchomiono klimatyzację.

Biuro Obsługi Klienta przy ul. Składowej 1 jest czynne w poniedziałki 7:00-16:00 oraz od wtorku do piątku 7:00-15:00. Sprawy nadal można załatwiać telefonicznie – 91 573 22 13 wew. 42 albo e-mailowo: obsluga.klienta@mpkstargard.pl, mpk@mpkstargard.pl. Całodobowo działa także numer 91 573 22 13, pod którym udzielane są informacje o rozkładzie jazdy.